منم داغووون بودم.کل هیکلم رو گرفته بود.ی دونه امپول دگزا زدم خوب شدم.شکمم انقدررر خاروندن سرخ شده بود قشنگ
وای منم دوروز شدید داشتم
الان چند روزه کمشده
کجات خارش داره
منم همینم
تند تند دوش آب ولرم میگیرم
با مشورت دکترم سیتیریزین 5 میخورم
و لوسیون کالامین میزنم
فعلا با اینا یه ذره قابل کنترله
هنوز میخاره کل بدنم ولی نه به شدتی که مثل هفته پیش گریه کنم
حتما مراجعه کن دکتر عزیزم ازمایش انزیم کبد میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.