دارم از خارش میمیرم 😭😭😭😭

۵ پاسخ

منم داغووون بودم.کل هیکلم رو گرفته بود.ی دونه امپول دگزا زدم خوب شدم.شکمم انقدررر خاروندن سرخ شده بود قشنگ

تصویر

وای منم دوروز شدید داشتم
الان چند روزه کم‌شده

کجات خارش داره

منم همینم
تند تند دوش آب ولرم میگیرم
با مشورت دکترم سیتیریزین 5 میخورم
و لوسیون کالامین میزنم
فعلا با اینا یه ذره قابل کنترله
هنوز میخاره کل بدنم ولی نه به شدتی که مثل هفته پیش گریه کنم

حتما مراجعه کن دکتر عزیزم ازمایش انزیم کبد میده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد