۶ پاسخ

خارش زیاد واقعا نرمال نیست حتما به پزشکت بگو

دقیقا منم همینطور دگه کلافه شدم

حتما برو دکتر ازت ازمایش انزیم کبدی میگیرن اگه زیاد باشه خوب نیست و اورژانسی زایمانت میدن

آبرسان بزن وحتما آزمایش بده برا آنزیم های کبدی حتما حتما

پماد کلوبتازول نداری؟

پیگیری کنین شاید مشکل کبدی باشه

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی