۴ پاسخ

من تو اردبیل بردم آتلیه سورپرایز عالی بود تم هاشون یکشنبه عکسامون حاضر میشه

من از یکماهگی گرفتم تا الان یکشنبه وقت گرفتم برای یکسالگیش هر تمی دوست داشته باشی اکه اتلیه کودک باشن درست میکنن

هر آتلیه ای تم خودشو داره میتونی بری تماشونو ببینی هرکدومو دوست داشتی ببری
بعضی از آتله ها عکس سفیدم میگیرن بعد ادیت میزنن

😂از آتلیه ایده بگیری قیز؟؟؟
هر آتلیه تم مخصوص خودشو داره که مثلا ببری بگی اینجوری کن ، نمیشه.
خودتم بخوای تو خونه اونو درست کنی که هزینه بره 🫩
من هنوز دندونی رو نمیدونم باید چ کنم🫩

سوال های مرتبط