۴ پاسخ

پسر من که خیلی لوس شده نمیشه چیزی بهش بگم باهام قهر میکنه تا نصف روز نگامم نمیکنه میگم شیر میخای غذا بیارم اصلا نگاه نمیکنه اتفاقا جیغ میزنه یعنی حرف نزن باهام منم مجبورم هرکاری کنه چیزی بهش نگم وگرنه منو بدمبینه ومدام قهره باهام

من ک همش ازم آویزونه

پسرمنم همینطور وقتی قهرمیکنه هم درازمیکشه نازمیکنه گریه میکنه خیلیم لوسه

نه همینن دوتاشونم خونه ما و اویزون منن🤣

سوال های مرتبط