۵ پاسخ

عزیزم ندی بهتره کلا کنسرو ها مناسب بچه نیستن اگه باشن بعد دوسالگی بهتره داده بشه

سلام برا خودمونم ضرر داره عزیزم

بهتره کلا ندی فایده ای که نداره کنسرویه

من خودم ماهی رو مثل تن ماهی درست میکنم میدم

من زیر یکسالم بهش میدادم ولی قبلش میجوشونم

سوال های مرتبط

مامان بیتا و برکه مامان بیتا و برکه ۲ سالگی
مامان Aria مامان Aria ۲ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی