۶ پاسخ

آره تن ماهی من دادم هر از چند گاهی

تن ماهی واسه بزرگ سال هم خطرناکه چ برسه ب بچه

نه جیوه داره تن ماهی خوراک لوبیام مواد افزودنی و نگهدارنده

نه گلوو نده

من اصلا کنسروی نمیدم بر خودمون شاید سالی یه بار دو سه هفته قبل بعد دو سه سال تن ماهی گرفتم

من کنسرو ماهی گااااهی مقدار کممممم میدم

سوال های مرتبط

مامان Aria مامان Aria ۲ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی
مامان بیتا و برکه مامان بیتا و برکه ۲ سالگی