میخام کنسرو لوبیا بخورم میشه به دخترمم بدم؟

۵ پاسخ

دیگه میتونه همه چی بخوره لوبیا هم مفیده بده

كنسرو ندى بهتره،مواد افزودنى زياد داره

لوبیا خودت درست کنی بهتر تا کنسروی اگ میتونستی چیزی دیگ براش درست کنی بهتر بود غذاهای کنسروی خوب نیس

بنظرم خودت بپزی براش بهتره چون معلوم نیست نفخش گرفته شده یا ن

اره من میدم لهی کن چون نمیتونن زیاد بجون

سوال های مرتبط

مامان طاها۵ساله
ونورا مامان طاها۵ساله ونورا ۱ سالگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی