۵ پاسخ

نه کنسرو ماهی سرشار از جیوه هست نده لطفا
ماهی هایی که جیوه ندارن بده

تن ماهی ندی بهتره

سیب زمینیشو فقط بده

مامان ای وی اف

من تا حالا تن ماهی ندادم بهش
ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان طاها۵ساله
ونورا مامان طاها۵ساله ونورا ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی
مامان نیلا 👼🏻🫀 مامان نیلا 👼🏻🫀 ۱ سالگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی