ندی بهتره
نه جیوش زیاده فعلا قزل خوبه
ندیاااا
تن ماهی جیوه اش زیاده
بخوای ماهیی بدی فقط قزل آلا.سالمون
بد نیست در حد ماهی یکبار اشکالی نداره
ن نده اصلا خوب نییت
من تازه دیروز اولین بار ماهی دریای آزاد دادم تن جرعت نکردم
ندیا
سمه یه زره سیب زمینی با کره هم زود میپزه هم چاق کننده هم سیر کننده
ولی تن ماهی همش ضرره
من تا حالا دو بار دادم نمیدونستم بده
خداروشکر چیزیش نشد🥲
ندی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.