۹ پاسخ

ندی بهتره

نه جیوش زیاده فعلا قزل خوبه

ندیاااا
تن ماهی جیوه اش زیاده
بخوای ماهیی بدی فقط قزل آلا.سالمون

بد نیست در حد ماهی یکبار اشکالی نداره

ن نده اصلا خوب نییت

من تازه دیروز اولین بار ماهی دریای آزاد دادم تن جرعت نکردم

ندیا
سمه یه زره سیب زمینی با کره هم زود میپزه هم چاق کننده هم سیر کننده
ولی تن ماهی همش ضرره

من تا حالا دو بار دادم نمیدونستم بده
خداروشکر چیزیش نشد🥲

ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان نیلا 👼🏻🫀 مامان نیلا 👼🏻🫀 ۱ سالگی
مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی
مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۱۷ ماهگی
مامان نوا 🐣 مامان نوا 🐣 ۱۶ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱ سالگی