مامانم من به دخترم تن ماهی بدم اشکال داره؟

۴ پاسخ

بله مشکلی نداره
کنسرو خودش یه روش نگهداری طولانی مدته و حتی مواد نگهدارنده نداره
طرز تهیه کنسرو رو دقت کردی چجوریه؟ ماده غذایی توی ظرف دربسته جوشونده میشه و هوای داخلش تخلیه میشه، بخاطر همین ماندگاری بالایی داره. خودمون تو خونه هم همینجوری درست میکنیم دیگه

بله اشکال داره
برا ما هم مضره چ برسه بچه
کنسرو اصلا نده بهش

یکم بده منم گاهی میدم

اگر دوست داره بده ولی خیلی نه چون بالاخره یه غذای کنسرویه

سوال های مرتبط

مامان نیلا 👼🏻🫀 مامان نیلا 👼🏻🫀 ۱ سالگی
مامان آرامش😘❤️ مامان آرامش😘❤️ ۱ سالگی
مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان آرتین مامان آرتین ۱۷ ماهگی