تن ماهی بدم شاهان اشکال نداره؟؟؟

۷ پاسخ

😐😐😐😐😐

اصلاغذاهایی که موادنگهدارنده دارن نبایدبدی عزیزم

نده عزیزم کنسرو خوب نیس

شنیدم نباید بدی

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۲۷۰۰ مادر❤️
@food_babyy

به نظر من ندی بهتره چون مواد نگه دارنده داره خوب نیست

کنسرو برا زیر دوسال اصلا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان آرامش😘❤️ مامان آرامش😘❤️ ۱ سالگی
مامان آرتین مامان آرتین ۱۷ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱ سالگی
مامان لیام مامان لیام ۲ سالگی
مامان نیلا 👼🏻🫀 مامان نیلا 👼🏻🫀 ۱ سالگی