خانوما به بچه 15 ماهه میشه تن ماهی داد؟

۹ پاسخ

نه نده
من ماهی هم فعلا نمیدم

من خودمم میترسم بخورم

نده عزیز این همه غذای سالم
کنسرو نگهدارنده داره مضره

نه عزیزم خوب نیست

نه چون خیلی جیوه داره. کلن کنسرو تا دو سال ممنوعه عزیزم

بنظرم ندی بهتره چون احتمال زیاد حساسیت بده

در حد یکی دوبار عیب نداره

من دادم

اره میتونی بدی ولی بعدش یه چیز گرمی بهش بده

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی
مامان بردیا و جاوید مامان بردیا و جاوید ۱ سالگی