خانوما تا حالا به بچه هاتون تن ماهی دادید؟

۱۸ پاسخ

بله دادم ولی زیاد خوشش نیومد

ن ندادم

نه من ندادم
خوب نیست برای بچه ها جیوه زیاد داره

نه اصلا

من یه بار دادم حالش بد شد دیگه ندادم

خیر
کنسروی اصلا نمیدم

نه نمیدم

تا حالا ندادم

نه فقط ماهی دادم

آره تف میکنه

من چندباری که حال غذا درست کردن نداشتم با برنج دادم

دیشب با برنج درست کردم بهش دادم

نه چون نگهدارنده داره بهش ماهی دادم اما تن ماهی نه

اره چند بار دادم

دادم ولی دوس نداره

اره دادم

نه ندادم

بلههه

سوال های مرتبط

مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی