سلام مامانا به بچه هاتون تن ماهی میدین چ مارکی میدین

۱۰ پاسخ

من نمیدم میگن جیوه داره

ما کلن کنسرو ماهی استفاده نمیکنیم ماهی میخرم بهش میدم

من نمیدم والا

ندادم تاحالا بهش،اصلا چیز کنسروی نمیدم به بچه

دادم ولی کم مارک چینود

خودمونم سالی یکی دوبار بیشتر نمیخوریم به بچه ک اصلا نمیدم

نه اصلا فقط ماهی

ندادم هنوز

تاحالا ندادم خواستم بدم ولی دیگ نمیدم

یکی دو بار عب نداره ولی سعی کن ندی

سوال های مرتبط

مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💙قند عسل💙 مامان 💙قند عسل💙 ۱ سالگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی