خانما ماهی به بچه هاتون میدین

۱۰ پاسخ

مگه هنوز نمیدی
من از همون اول دادم

بله خیلی وقته

دادم تو دهنش میجوه میندازه بیرون

اره خیلی خوبه

وای نه پسر من متاسفانه به ماهی حساسیت داره
من یه بار اونم دقیقا روز اول عید بهش ماهی دادم انقدر بالا آورد و حالش بد شد رفتیم بیمارستان سریع آمپول زدیم خیلی خاطره بدی شد ... دیگه ماهی میبینم حالم بد میشه برا خودمون هم حتی درست نکردم دیگه

بله خیلی هم براشون خوبه

بله قبل یک‌سالگی هم قزل الا دادم

اره از یکسالی هفته ای یکبار قزل الا میدم

اره تو این سن میدادم

ارع خیلی وقتع

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان 💙قند عسل💙 مامان 💙قند عسل💙 ۱ سالگی
مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیلا جون💞 مامان نیلا جون💞 ۲ سالگی