۵ پاسخ

من دادم

من دوبار درحد دو قاشق ماهی به پسرم دادم ، شدید بالا آورد و حالش بد شد. رفتیم بیمارستان و متوجه شدیم پسرم به ماهی حساسیت داره ...

نه عزیزم چ مشکلی

نه . چه مشکلی عزیزم اگه سردیش میشه کمی ابجوش نبات بهش بده بعدش

اره من دادم

سوال های مرتبط

مامان 💙قند عسل💙 مامان 💙قند عسل💙 ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان آراد اهورا مامان آراد اهورا ۱ سالگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی
مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وچهارم بارداری