۵ پاسخ

من تو سوپ و خورشت ها میریزم

فرنی و پنکیک و..

سویق با ماست قاطی کن فرنی درست کن

من سویق کامل گرفتم مزه خاصی نداره ولی تو هرچی میریزم دخترم اونو دیگه نمیخوره

تاحالا امتحان نکردم

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان نیلا جون💞 مامان نیلا جون💞 ۲ سالگی