مامانا تا حالا ناگت دادید به بچه هاتون ؟

۱۰ پاسخ

نچ‌ نمیدم
محتویاتش همون سوسیس کالباسه
ن اونا رو میدم ن اینو

نه
بیرونیا رو ک اصلا نده
اگ خودت خونه درست کردی بده
من بهش کوبیده مرغ دادم ولی ناگت نه

دیشب واس اولین بار دادم بهش اتفاقا خوشش هم اومد ولی دیگ نمیدم چون معلوم نیس چ جوری درست میشن

منم میدم اتفاقا خیلی استقبال می‌کنه ازش

اره دادم

نه خودمونم خیلی کم مصرف میکنیم

خوشش نمیاد پسرم

خونگی رو آره
ولی بیرونی اصلا

بله دادم

نه خیلی ادویه داره و تندیش زیاده به نظرم ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی