مامانا گروه پروتیین گاوی زدم روبیکا دوست داشتین بگین ببرمتون
من فرنی میدم با روغن زیتون وشیرخشک میزنم بجای شیر اونم شیر خشک نمیخوره ها تو شیشه به هیچ عنوان فقط یه پیمانه ب فرنی میزنم ک طعم داشته باش
مربا عسل شیره خرما
من به لبنیات گوسفند حساسیت نشون داد
نون و سیب و گاهی هم مربا به
من عسل میخوردم
دمنوش رازیانه میخورم و خرما
آش
سوپ
آبگوشت رقیق هم یه کاسه کوچولو میخورم
عدسی هم میشه خورد
بسم الله الرحمن الرحیم
هیچی😂😂
عزیزم علایم دخترت چی بود که فهمیدی حساسیت داره؟
پنیر گوسفندی بگیر عزیزم، کم کم هم ک فصلشه میتونی ماست گوسفندی هم تهیه کنی
چایی و خرما 😅
تخم مررررررررررررغ
ارده وشیره انگور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.