سایزا همیشه یکی نیست باید اندازه لباسو حتما چک کنی موقع خرید مثلا ممکنه یه لباس سایز ۳۵ قدش ۳۶ باشه یه لباس سایز ۳۵ قدش ۳۳ باشه من خیلی اینجوری پیش اومده
خودم دیروز از سایت واسه پسرم چند دست تیشرت و شلوارک خریدم دوتا سایز ۳۵ سه تا ۴۰ اندازه هاشو چک کردم خریدم
من ۳۵ میگیرم اندازشه ولی خب راحت نیست زیاد ولی ۴۰ میگیرم خیلی بزرگ میشه
من ۴۰ میگیرم
من 40 برا عیدش گرفتم خوبه تو تنش ن بزرگ ن کوچیک یه دست لباس پاییزه هم داره سایز 45 اون هم میپوشید سایز بود
40 خوبه
۴۰ میگیرم
ولی من اینترنتی بیشتر میخرم قد و پهنا چک میکنم بر اساس اندازش به سانتیمتر میگیرم
۴۰ معمولا
۴۵
۴۰ گاهی ۴۵ ..
35🫥.
۴۰ عزیزم
۴۰ خوبه
۴۵ خیلی بزرگه
من همیشه ۴۵میگیرم چون تیپایه لش میپسندم
۴۰ خوبه
۳۵میگیرم دخترم ریزه میزه اس
من فعلا ۳۵ میپوشونم ولی لباسای تابستونیشو ۴۰ گرفتم
من ۳۵ میگیرم
داداشم براش ی لباس گرفته سایز ۴۰ خیلی بزرگه براش
بستگی به جثه پسرت داره
من خیلی وقته ۴۵میگیرم
۴۰
۴۵خیلی بزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.