۹ پاسخ

من دوتا زایمان پیششون انجام دادم خیلی راضی بودم

من یه مدت زیرنظرش بودم دوتاسقط کردم خیلی هم بداخلاقه
ولی بعداون رفتم زیرنظردکترقهیری بایه ویزیت باردارشدم

من خودم ی نسخه مشکل داشتم رفتم ک با دکتر خودم نظرش یکی بود نرفتم ولی خوب خیلی هیلی تو فامیل داشتیم ک یا باردار نمیشدن یا خونرزیزی شدید گرفتن ک خیلی دکترا فاتحه اون بارداری را خوندن ولی رقا بچه را نگه داشت

اصلا شکس در تجربش نکن من تابحال نشتیدم کسی ناراضی باشه

زندایی من زیر نظرش بود همه گفته بودن نمیتونه باردار بشه بچش مشکل دار میشه ولی زنداییم الان یه پسر ۳ ساله خوشگل داره دکتر خوبی بود بیمارستان مهرگان زایمان میکنه

من پیشش میرم راضیم

من پیشش میرم راضی ام

راضی نبودم من

دو سه تا دوستای من رفتن راضی بودن ولی خب ی چیزایی واسه خودش داره که با بقیه فرق داره

اگه مشکلی نداری به نظر من برو پیش یکی دیگه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان مامان نفس مامان هفته هشتم بارداری