فکر نکنم به شیر شما مربوط باشه احتمالا کولیکه چون شبا بیشتر میشه میگم
ولی باز با دکترش مشورت کنین
شکمشو با روغن زیتون یا بادام شیرین درجهت عقربه های ساعت ماساژ بدین
شبا گشنشه مک زدن خستش میکنه براهمین هی گریه میکنه میخوره
شبا بهش شیرخشک کمکی بدع عزیزم بذار زودسیرشه بچه
دلپیچه داره گلم ربطی به شیر نداره اون وقتایی که سینتو میگیره ول میکنه خودشو پیچ میده گریه میکنه دلدرد داره ببرش دکتر قطره کولیک براش مینویسه بهش بدی آرومتر میشه
فک کنم کم کم کولیکش داره شروع میشه دختر منم نزدیکای شروع کولیکش اینطوری بود با شیشه زیادم شیر میخورد
وای دقیقا دختر منم همینهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.