خانممااا این چرا اینجوری شد چرا خط تی سفید شدد ینی چییی

تصویر
۱۱ پاسخ

باردار بودی گلم منم خط سفید افتاده

باردار بودین

خرابه

انگار ادرار زیاد ریختی
زدی یکی دیگه یا فردا میزنی

خرابه

خرابه نترس یکی دیگ بزن

همونجوری میشه این مارکا منفیه منم سه بار زدم

چندقع صبر کن

خرابه خط تبخیر هست عزیزم

خرابه یکی دیگه بزن

خرابه

سوال های مرتبط

مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ریحانم مامان ریحانم قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته دهم بارداری