۳ پاسخ

پیشنهادهای دوستان عالیه اما بنظرم برای شیرینش عسل بزن که برای گلودرد هم خوبه

یه قاشق نشاسته گندم رو با یه استکان آب سرد هم بزن بزاررو گاز هم بزن تا مثل فرنی بشه
داخلشم هل و گلاب بریز
برای شیرینیشم شکر

یه قاشق مربا خوری نشاسته رو یکم با اب سرد قاطی کن که یه دست بشه بعد آبجوشو بریز روش تند تند هم بزن که با اون اب جوشه بپزه یه ربع هم بذار سر کتری بخار ابجوش نشاسته رو بپزه یکمی شکر هم برای خوشمزه ترشدنش اضافه کن گرم گرم بده بخوره

سوال های مرتبط