۵ پاسخ

من از خیلی وقت قبل اسکرین میگرفتم ک مامانا کجا رو میگن
امه از گلزاده راضی بودن

اره دکتر خوبیه حتما ببرش پیش خودش واقعا عالیه نه خون ریزی داره نه بخیه

من ۴ سال پیش انجام دادم راضی بودم اما خودم پیش بچه نموندم شوهرم و مادرم بردنش داخل من رفتم تو ماشین

دکتر گلزاده لیزری

من پیش دکترصمیمی ده سال پیش. بردم
عالی بود

سوال های مرتبط