آزمایش انتیم خوبه به نظرتون؟ اون قسمت زرد مال چیه؟🥲

تصویر
۸ پاسخ

نترس عزیزم احتمالا ریسکی ک زده بخاطر سنت چون کمه. سن کم و زیاد رو ریسک میزنن .درضمن ریسک خیلی پایینه۱ از ۷۵۴ الکی نگران نباش سلفری بده با مشورت دکترت

نی....

نترس چیزی تی

چندسالته؟

عزیزم عدد انتی توی سونو چن زده بود؟

سلفری یه آزمایش خونه که با دی ان ای انجام‌میشه و خیلیم گرونه تو شهر ما ۱۳ میلیون بود

آزمایشت ریسک سندروم زده باید بری سلفری ولی زود برو ایشالا که مشکلی نداشته باشی

ریسک زده .باید سلفری بدی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسری💙🩵 مامان پسری💙🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ایلیا🐬 مامان ایلیا🐬 ۴ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۶ ماهگی
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته چهلم بارداری
مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی
مامان پسته👶🏻 مامان پسته👶🏻 ۵ ماهگی
مامان ابنبات مامان ابنبات هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌ونهم بارداری