نترس عزیزم احتمالا ریسکی ک زده بخاطر سنت چون کمه. سن کم و زیاد رو ریسک میزنن .درضمن ریسک خیلی پایینه۱ از ۷۵۴ الکی نگران نباش سلفری بده با مشورت دکترت
نی....
نترس چیزی تی
چندسالته؟
عزیزم عدد انتی توی سونو چن زده بود؟
سلفری یه آزمایش خونه که با دی ان ای انجاممیشه و خیلیم گرونه تو شهر ما ۱۳ میلیون بود
آزمایشت ریسک سندروم زده باید بری سلفری ولی زود برو ایشالا که مشکلی نداشته باشی
ریسک زده .باید سلفری بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.