۵ پاسخ

من تازه الان ب بو ها و غذاها واکنش نشون میدم منم مثه تو نگران بودم ولی بدنا باهم فرق دارع یکی خیلی بد حال میشه یکیم اصلا خبرش نمیشه تا این سه ماه اول میگذره تازه متوجه میشه بارداره

هنوز زوده عزیزم بزا ۷هفته اینا شروع میشه ۱۰هفته اوجش بود برا من ولی الانم دارم

واي منم همينحوريم يني اگر تاخير پريود بي بي چك ازمايش نبود باور نميكردم باردارم دقيقا مثل شمام

من چهار هفته فهمیدم فقط درد سینه داشتم

طبیعیه برا من تازه حالت تهوع ها شروع شده

منم توهفته ی شماهمینجور بودم

سوال های مرتبط