۹ پاسخ

44 بدنیا اومدنی۳۳

۷ماهگی گفت ۴۴ خوبه
به دنیا آمد ۳۵ بود

دختر من هشت ماه نیم ۴۵

من۹ماهگی ۴۶ونیم بود

دورسرپسرمن ۴۷🤣دکتربردم گف ارثیه

من ۷ ماهگی ۴۲ونیم بود گفت خوبه
دکترش هم چک میکنه میگه خوبه نرمال

والا دختر منم ۷ ماهگی ۴۲ و نیم بود میگه کمه کلا به بهداشت اعتمادی نیست فقط تو دل ادمو خالی میکنن قراره ببرمش پیش متخصص ببینم چی میگه

دقیقاً مثل پسرمن

بیشتر ژنتیکی و ارثیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان مـهـوا🌙 مامان مـهـوا🌙 ۱ سالگی