44 بدنیا اومدنی۳۳
۷ماهگی گفت ۴۴ خوبه
به دنیا آمد ۳۵ بود
دختر من هشت ماه نیم ۴۵
من۹ماهگی ۴۶ونیم بود
دورسرپسرمن ۴۷🤣دکتربردم گف ارثیه
من ۷ ماهگی ۴۲ونیم بود گفت خوبه
دکترش هم چک میکنه میگه خوبه نرمال
والا دختر منم ۷ ماهگی ۴۲ و نیم بود میگه کمه کلا به بهداشت اعتمادی نیست فقط تو دل ادمو خالی میکنن قراره ببرمش پیش متخصص ببینم چی میگه
دقیقاً مثل پسرمن
بیشتر ژنتیکی و ارثیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.