۶ پاسخ

برا واکسن سرخک هس

برا واکسن

خودت فردا صبح زنگ بزن بپرس بگو براچی
تهران هم هستی فکر نکنم برا واکسن باشه

پسر منو واکسن زدن، گفتن بیا بهداشت نبردم خودشون اومدن خونه

برا مراقبت قدووزنه

ازشون میپرسیدی

سوال های مرتبط