آره من هرررررچی میخوردم می زدم تو کالری شمار
چون کم کم زیاد میشه....
من میزدم مثلا خیار ۱عدد
وزن نمیکردم
خیار و چایی و این چیزا اصلا کالری نداره
داشتع باشع هم در حد ۱۰ تا
نه من اصلا حساب نمیکنم.
مثلا یبار گل گاو زبون خوردم
توی زیره زدم دیدم نوشته کالری صفر
گوجه سبز اینا هم ۱۲ کالری داره
پفیلا کم روغنم میتونی بخوری
یا پولکی های رژیمی کامور یا ژله رژیمی کامور
خرما اینا کالریش خیلی کم
توی فست ولی جز چایی و دوتا قند یه وقتایی هم خیار چیزی نمیخورم
سخت نگیر
خیار گورجه و هویج کالری خیلی کمتری دارن
ضعف میکنی پفیلا بخور یا چوب شور
چایی تو با خرما بخور
شام م هرچی خاستی بخور ساعت ۷ شب فست کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.