من همبن یه بچه ام به زورازپسش برمیام
ماشاالله چ باحال❤️😘😘
منم ۳تا دارم یه دختر ۶ساله و دوقلوهای ۱۸ ماه ...از همون اول که دنیا اومدن برا زمین نوشتیم ولی خبری نشد یجا خوندم گفته بودن حضوری باید برید اداره راه شهرسازی هرچی ب شوهرم میگم قبول نمیکنه میگه الکی چرا برم
خدا برات نگهشون داره عروسیشون ببینی قبل ازدواج مجردی همچین قابی مد نظرم بود .ولی بعد ازدواج متاسفانه ب تک فرزندی رضایت دادم برخلاف میل خودم و همسرم .هنوزم دختر میبینم دلم ضعف میره براش ولی .......
سلام منم سه تا بچه دارم،هنوز که خبری نیست از زمین
چجوری باید ثبت نام کنیم میشه راهنمایی کنی؟
عزیزم برادر شوهر من گرفت زمینو بعدام راحت تونست بفروشه بک سال پیش فروخت ۸۰۰
منم ۳ تا بچه دارم ۱۳ ساله و ۱۰ ساله و۴ باید کجا برم چ جوریه ؟
خداحفظشون کنه 🥰🥰
من سه تا دارم ولی شامل طرح نمیشم😆😆
پسرم۲۲سالشه
دخترم۱۳وثمین۷سالشه
من سه فرزندی هستم اینجانب گوووووز هم بهم ندادن نه زمین نه وام نه ماشین ونه هیییییچ چیز دیگه تف بهشون
مام خيلى وقته ثبتنام كرديم يه مدت همسرم رف دنبالش اخرش گفتن زمين نيس بديم .يعنى بعدش ميدن ؟
زمینش معمولا حاشیه و جاهایی هست که خیلی ارزونه یا بزاری فروش کسی نمیخره،ساخت و ساز هم کنی خودت باید بسازی کسی اونجاها نمیخره بسازه....
کاش مینوشتین از کدوم شهر هستین
خدانگهدارشون باش
منم سه فرزندیم ولی زمین ن نگرفتیم
منم سه تا دارم از زمانی که متولد شدن دوقلوها ثبت نام کردیم هنوز هیچ خبری نیست
ببخشید دوقلو هستن؟جفتش پسر هستن یا یکیش دختره
منم ضامن وسفته رو دادم قطعه بندی شدن منتظرم واگذار بشن
دوست منم که سه تا بجه داره زمین گرفت میگفت حدود ۸۰۰ ملیون میخرنش
من سه تا دارم زمین مون رو هنوز تحویل ندادن همش میگن میدیم
خدا حفظشون کنه من سه تا دارم بله گرفتیم زمین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.