۹ پاسخ

چقدر خوب گرفتی مبارک باشه

عالی گرفتی من شیرینی خوری چوب گردو گرفتم شد۱۵۰۰

اره خوبه... به خوشی استفاده کنی

اره گلم خیلی خوش قیمت گرفتی مبارکا😍

آره خوبه مبارکت باشه به دل خوش و شادی استفاده کنی

مبارکه

من خیلی از اینا دوست دارم مبارکت باشه عزیزم

عالیه

خوبه عزیزم ب‌ خوشی استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان آرشا جونم❤️👼🏻 مامان آرشا جونم❤️👼🏻 ۴ سالگی
#فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری
خانوما یسوال خواهش میکنم همه جواب بدین میخوام بدونم بچه های شما هم اینطوری هستن یا نه کارم درست بود یا اشتباه؟
پسرم هرچی اسباب بازی میخواد همسرم براش میگیره اما پسرم یک روز یعنی باور کنید حتی یک روز هم سالم نگهش نمیداره دیشب میگفت ۲۰۶ میخوام باباش براش گرفت ۱۲۰۰ و خوردی امروز صب ک بیدار شد چرخ هاشو شکوند منم دعواش کردم از عمد زد تفنگشم شکوند اصلا هیچچچچچ وسیله ای تاکید میکنم هیچ وسیله ای رو سالم نگه نمیداره بهش میگی چرا میشکونی میگ میخوام بدونم داخلش چیه یا چطوریه منم امروز اعصابم خورد شد هر وسیله ای ک داشت از بزرگ تا کوچیک و جمع کردم گفتم دیگ بهت نمیدم تا یاد نگیری مثل ادم نگهشون داشته باشی اونم قهر کرد میگفت من میرم از این خونه هم خنده ام گرفت هم دلم براش سوخت اما اصلا دلم نمیخواد بهش وسیله هاشو بدم شاید یکم تنبیه شد بنظرتون کارم بده یا نه؟؟

#فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری #فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری #فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری

#فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری #فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری #فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری

#فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری #فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری

#فرزندپروری#اسباب بازی#کودک#پوشک#فرزندپروری
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی