#فرزندپروری #شیرخشک#کودک

تصویر
۲۳ پاسخ

کردای باغیرت🫀

کردا مرز نشین نیستن...... فقط از وقتی مرز هامون رو دشمن ب سمت عقب می‌روند.... از وقتی ک رسید ب کرد ها اونا با تمام. جونشون جنگیدن و مرزها رو حفظ کردن و سالها ک اونا محافظ مرز های ما هستن محافظ آرامش ما... سالهاست اونا تو مرز اگر خطری باشه میجنگن تا ما در مرکز کشور ددر آشوب نباشیم... منم کرد نیستم اما بهشون افتخار میکنم

هدف د ش م ن ،،، همینه خواهرم که تفرقه بندازه

مگه ارزش داره حرفشون ؟ ثابت شده ایم

من به شخصه دوست کرد دارم خیلی هم بامرامه..همیشه برای کرد ها احترام قائلم ودوستشون دارم
فقط ای کاش ما آدما بفهمیم تو همه قشر وقومی ممکنه آدم نخاله وجود داشته باشه قرار نیست که همه بد ونخاله باشن
خدا حتی انگشتای دست رو هم یک شکل نیافریده

هرکی گفته گوه خورده توهین کرده!

من خودم عاشق کرد هام
مردم غیور،با معرفت و مهربون
تا بوده غیرت کرد ،زبانزد بوده
همه هموطن هستیم🩷🫂
به امید ایرانی سرشار از ارامش

اصلا چه معنی میده خودمونو جدا بدونیم کرد و لر و ترک و فارس نداریم که هممون مال این کشوریم هموطنیم

بیخود کرده هرکسی ب کرد و لر غیور ایرانی توهین کرده
هدف دشمن همینه ک بین قوم ها تفرقه راه بندازه
ب این اراجیف یه عده آدم مزخرف اصلا نباید توجه کرد الان وقت این داستانا نیس
🇮🇷🇮🇷🇮🇷جانم فدای ایران

من خودم ترکم اما کردا عشقن عشق ..... یه عمر با کردا زندگی کردم خیلی آدمای خوبین . ب دل نگیر عزیزم همه ما از یه آب و خاکیم و هموطن❤️

اونا شخصیت خودشون رو‌ نشون دادن . شما. ناراحت نشو عزیزم . به موقعش اونام بیدار میشن از این خواب غفلت

هرکی چیزی گفته گ. و. ه. خورده ولششش اینا مریض هستن مشکل دان تو این قرن هنوز اومدن قومیت جدا میکنن ناگفته نماند که سنگ ترک ها هم افتاده تو سر این مریضا

من تو این چندجا مسافرتی که رفتم و خواهرم بین کردا دانشجو بود جز خوبی چیزی ازشون ندید مخصوصا که بهمون ثابت شده مردای کردی چقد باغیرت و باشخصیتن اوایل ترسیده بودیم بیایم اونور ولی بعد بهمون ثابت شد پشت اون چهره های خشن مردونه چه غیرت و شخصیت با ارزشی خوابیده من که عاشق کردام چه زن و چه مردش همه با شخصیتن

عزیزم چیزی که گفته در مورد کردای عراقه و گروهک پژاک ، ربطی به این کردای باغیرت خودمون نداره

تو این چن وقته اخیر ، باشرف بودن کرد و لرا ب همه ما اثبات شده،هر کی توهین کرده گوه اضافی خورده

یسری ول کن اینا کلا شعور ندارن به همه گیر میدن اینا همونایین که عمو میخواست کمکشون کنه

اتفاقا کردها خیلی آدمهای با معرفت و با محبتی هستند

الان به کردا چه ربطی داره؟؟ با کردا چکار دارن

بابا تو سخنرانیش گفت ما یک سری سلاح دادیم به معترضان داخل کشور
که از طریق کردها بهشون برسونن (کردهای خارج از کشور و داخل کشور)
اون گفت فکر میکنم به دست معترضان رسیده باشه
بعد یکی دیگه از اعضای کابینه اش گفت به دستشون نرسیده

من نمیگم حتما باید کردا رو دوس داشته باشین ولی توهین و فش ندین ادم بهش برمیخوره 😓 چه کاریه کل کردا رو جمع میبندین

مگه درباره کردچی گفتن

چی شده عزیزم

خودتو ناراحت نکن بعضی ها بددهن هستن ولی من خودم به شخصه عاشق کردها ولر ها هستم پایدار باشین قوم غیور

سوال های مرتبط

مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی