نباید از کسی انتظار داشته من اگ ببینم کسی مریضه خودش یا بچشتا ده روز ن خودم ن بچم طرفش نمیریم چون دلم نمیخواد بچم مریض شه بنظرم باید اسنپ یا از محلتون اژانس میگرفتی من خودم بودم همینکارو میکردم
بهت حق میدم...چون گاهی اوقات آدم کم میاره و حداقل انتظار رو داره...نمیشه که اصلا انتظار نداشته باشی یا همیشه قوی باشی
آخه آدم میای که از بقیه هم انتظار نداشته باشی میبینی بقیه کاری برات نمیکنن کلی انتظار دارن ازت من موقع بارداری کاری نکرد کسی واسم اما الان که بچه به دنیا اومده دوست دارن همش خونه ما باشن
از وقتی بچم به دنیا اومده تا الان که چهارساله همه رو خودم اسنپ گرفتم بردم دکتر برگشتم الانم بچت بزرگه شده ماشالله بغل نمیخواد بشه راحتتره
به نظرم با اسنپ میبردی راحت الانم اگه جایی متخصص هست ببر نصف شب کجا میخوای دکتر پیداکنی
یه اسنپ بگیر خودت بچه ات رو ببر.منت کسی هم روت نباشه.من یسری باید یه مسافت یک ساعته میبردم بچمو دکتر.با اینک اگ ب هرکدوم از اطرافیانم میگفتم با جون و دل میبرد ولی باز ترجیح دادم با اسنپ برم
دارم گریه میکنم واسه بی کسیم
مردم میگن خواهر داشته باشیم .خواهرای من زنگ نزدن که مبادا بچه هاشون از پشت تلفن ویروس بگیره
دیگه بنده خدا مادرت گفته
با اسنپ میبردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.