فرزندپروری#کودک#مادر#پوشک#

تصویر
۹ پاسخ

کادو هم نمیخره؟هیچوقت همسرتو با مردای دیگه مقایسه نکن هر کسی یه اخلاقی داره یه اخلاقش خوبه یکی بد،همسر منم تولد نمیگیره اصلا اوایل ازدواج خیلی ناراحت میشدم بعد یاد گرفتم کم کم که کلا مدلش اینجوریه کادو هم منو میبرد بازار می‌گفت چی میخوای بخرم برات الان دیگه خودم روز تولدم که میشه میگم بریم با هم یه چیزی بخوریم و یه چیز هم میخره برام دیگه عادت کردم کم کم

عزیزم بالاخره هر کسی ی جوره
یکی تولد بزرگ میگیره
یکی کوچیک
یکی کادوی بهتر میگیره
مهم اینه هر کدومو ک انجام میده دوست داشته باشه

تولدت مبارک گلم شوهر من که اصلا یادش نمیاد تولدم کی هست نه ازمن نه ازبچها خودم میگم تولد بچهاست بریم کیک چیزی بخریم واسشون

بله متاسفامه🥺

گلم اصلا شوهرتوبابقیه مقایسه نکن چون اونا فقط ظاهرشون معلومه تونمیدونی توباطن چجوریه بعداشماگفتی کادوگرفته مهم اینه تولدتویادش بوده من همسرم هیچ وقت کادونمیگیره فقط بهم تبریک میگه اما بادنیاعوض نمیکنم چون توهیچی واسم کم نمی‌ذاره واسه همین شماهم شوهرتوباهیچ کس مقایسه نکن

تولدت هزاران بار مبارک باشه عزیزم😍🥹
همه مردا همینن ناراحت نکن خودتو بخدا منم همسرم از جشن و...اصلا خوشش نمیاد

شوهرم اینجوری گلم

بله متاسفانه همه مردا اینجورین

شوهر منم تولد نمیگیره برام ولی همیشه قبلش با هم میریم یه چیز خوب برام مسخره طلا یا گوشی یه چیزی بلاخره میخره

سوال های مرتبط

مامان nehad مامان nehad ۴ سالگی
مامان جانِ مادر مامان جانِ مادر ۴ سالگی