۱ پاسخ

عزیزم من اینجوری میپزم فوق العاده میشه
_یدونه تخم مرغ رو با ۳قاشق شیر ووانیل هم بزن بعد بهش ۵قاشق روغن و۱۰قاشق شیر اضافه کن با همزن هم بزن ویه لیوان بهش ارد ،بگینگ پودر هم نصف قاشق بزن هم بزن
تویه تابه نچسبت ۲قاشق شکر بریز بزار رو شعله آب بشه وکاراملی بشه بهش به قاشق کره بزن ،بعد سیب رو لایه لایه برش بزن وبچین تو ماهیتابه ،روش دارچین بزن ومواد کیک رو بریز روش
در ماهیتابت ،یه پارچه ای یا چیزی ببند بزار روش بپزه عالی میشه

سوال های مرتبط

مامان nehad مامان nehad ۴ سالگی
مامان nehad مامان nehad ۴ سالگی