۶ پاسخ

پنیر. ماست. مربا

من باید حتما یچیز شیرین بخورم وگرنه بهم مزه نمیده
مربا و خامه
شیره و ارده
حلواشکری و چایی
کره و عسل
اینجور چیزا....

باید ببینی چی میلت میگیره ما الان بگیم تواونو میخوری خیر پس ببین چی میل داری علاقه داری همونو بخور

نون پروتيين، كره بادوم زميني و عسل و موز و يه فنجون لته

هیچی ،اگر یک روزی بخورم پنیر

کره مربا ،ارده شیره،تخم مرغ،بقول دخترم نون پنیر چای شیرین

سوال های مرتبط

مامان nehad مامان nehad ۴ سالگی
مامان nehad مامان nehad ۴ سالگی