یا میکروب معده است یا سنگ صفرا داری اکثر خانومایی که باردار شدن و زایمان داشتن سنگ صفرا پیدا کردن دردش هم خیلی بدجوریه بیشتر سمت راست زیر قفسه سینه است انگار آدم نفسش بالا نمیاد درد میزنه به قولنج آدم فک میکنه قولنج کرده دردش به کتف وشونه هم میزنه حالت تهوع آدم میگیره رنگش زرد میشه اینا نشونه های سنگ صفرا است
انشالله خدا خیرت بده عزیزم یه سوال ادم کیسه صفرا داشته باشه درست کجاش درد میکنه
عزیزم یکی از اقوام ما همین علائم داشت هر دکتری که میرفت میگفتن مشکل از معدشه اما یه دکتر خوب رفت براش سونو نوشت مشخص شد سنگ صفرا داره حتما یه دکتر خوب برو
این دارو بگیر بخور بهت قول میدم خوب شی همسرم همیشه از این استفاده میکنه
عزیزم علائمی ب میکروب معده میخوره یک هفته هیچ قرص معده ای نخور برو آزمایش میکروب معده بده
من این مدلی میشدم رفتم اندوسکوپی و میکروب معده داشتم با دارو خوب شدم
اولا اینکه حتما حتما دکتر برو تا برات سونو بنویسه
ممکنه سنگ صفرا یا بیماری دیگه ای داشته باشی
دوما ممکنه از اعصاب هم باشه که قرص کلندینیوم سی تنها راه درمانشه
و اگه آب روی آتیش میخوای ، یه کوچولو شیرین بیان رو با یه استکان آب جوش مخلوط کن و بخور
فوووووووووووق العاده موثره
منم دعا کن 🙏🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.