۷ پاسخ

من خودم امروزم با بدو بدو گذشت🫢🫢

کاش ببعی بودم😑

خونه پدرم بودم بعدم پسرمو بردم پارک حسابیاسکیت بازیکردو بعدم ترامبولی و چرخ فلک .هلاک کرد خودشو براش ذرت گرفتم خورد تو راه خوابش برد حالا نمیدونم بیدارش کنم یا نه همون ذرت سیرش کرده .الانم رومبل لش کردم تا شوهری از حموم دربیاد شام بیارم

من امروز پسرمو بردم پارک 🙋‍♂️

دنبال ک ا ن ف ی گ م ولی پیدا نمیکنم

چ عکس بامزه ایی😍😍😍

درگیر خونه تکونی بودم کل امروز تو خسته ترین حالت ممکنم 😪😪😪

سوال های مرتبط

مامان nehad مامان nehad ۴ سالگی
مامان رادمهروکیان مهر مامان رادمهروکیان مهر ۵ سالگی