میریم خونه باغ پدرم
ما کلا تو سیزده بدر زندگی میکنیم. یهو یه کوله میبندیم میریم طبیعت
من همیشه وسایل پیک نیکم امادس😁😁
حالا دارم ماشین میخرم،بقول شوهرم دیگه کلا تو خیابونا زندگی میکنم🤣🤣
ماکه اومدیم شمال همینجا میمونیم خودش میشه سیزده بدر، ولی به نظرم برید حال وهواتون عوض بشه یه جای اطراف شهر برید که امن ترباشه
مشهد که سرده من کلا هوا سرد باشه بیرون نمیرم
احتمالا بریم بیرون شهر
تفریح اطراف خودمون اونم شاید
۲ ساله شهرخودم نرفتم میخواستم امسال برم ک نشد تو این اوضاع بنظرم سفر جالب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.