سلام مهری خانم منیش له گروه ونوشه ادد که
محصولات نیوشاست اینجوری میفروشن
باید اسپیرونولاکتون و سیپروترون کامپاند مصرف کنی البته اگه شیرده نیستی
منم همینم همخ این علائمی ام که گفتی دارم بدترینش جوش صورته که یه ساله هرچی جوش زدم جاشون حالا فرورفته شده و گندزده به قیافم دکترپوست رفتم والا انچنان فایده نداشت گفت واسه حای جوشامم باید برم لیزر که هنوزمعلوم نیس بخاطرش افسردگی گرفتم بخدا
خاله من خرید ولی تاثیری نداشت
برای پوستم وقتی داروهام خوب عمل کنن صورتم بهتره آروم میشه ! غذای پر ادویه و شیرینی جات خیلی تو تشدید جوش تاثیر داره خیلی !
هروقت ی جوش جدید داره درمیاد مرتب بهش ژل ضدجوش میزنم حتما که آروم بشه و سریعتر خوب بشه
عزیزم واس پوستت برو دکترپوست منم مشکل شمارو دارم صورتم یسره جوش بود از بچگی هم کیست دارم هم تنبلی تخمدان ولی جوش صورتم یمدت با دارو محلول دکتر چندسالیه بهترشده خیلی تقریبا ندارم اصن
قرصات چیه ؟
من یک سال و چند ماهه درگیر جوش و کیست و پریود نامنظمم ولی با چندتا دارو ۵۰ الی ۶۰ درصد بهبود پیدا کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.