۶ پاسخ

گوشت یخزده بهتر داخل یخچال یخزدایی بسه
تو فضای باز نراز

نباید بزاری زیاد اب شه کریستال میبنده کیفیتش میاد پایین چند ساعتی بزار پایین یخچال یه کم‌بافتش باز ک شد تقسیم‌کن

نه الان بزاری کمی وابره بسته بندی کنی بهتره تااینکه هربار بخای استفاده کنی هی بیاری ازش استفاده کنی

نه هیچی نمیشه بزار بیرون باز شه بسته بندی بکن بعد بزار فریزر

سلام نه نمیشه

سلام ن عزیزم خراب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان تمام هستیم مامان تمام هستیم ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی