۷ پاسخ

من فرق نداره هرکدوم ک جای بهتری برا تفریح انتخاب کنن میرم اون ور

چندساله همش خونه هستیم جای نمیریم نه وسیله اش دارم نه جای واسه رفتن

سمت مادرم اینایم چون سمت مادرشوهرم اصلا خوش نمیگذره و کسی نیست ولی با خانواده من همه جمع میشم نزدیک ۳۰ نفر میریم بیرون

سال تحویل خونه ی خودمون بعدش میریم خونه ی مادرم اینا

هر سال خدا هم سال تحویل هم ۱۳با خانواده شوهرم 😏😏

من هرسال با خانواده خودم بود فقط پارسال ی بار با خانواده شوهر رفتیم ک مادرشوهر انقد گیر داد پشیمون شدیم دگ بعده اون گفتم دگ با خانواده خودم میرم

من چن ساله با خانواده خودمم
امسال شوهرم از الان باهام اتمام حجت کرده ک ن اینور میریم ن اونور خودمون تنهایی میخایم بریم بیرون البته اگ شیفت نباشه 😁
قبلا بهونه من این بود ک مامان بابام تنهان الان نمیتونم این بهونه رو بیارم چون خونواده زنداداشم باهاشونن

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان تمام هستیم مامان تمام هستیم ۴ سالگی