۷ پاسخ

خودم به خودم تبریک میگم 😁

منم شنبه توادمه😢

تولدت مبارک عزیزم . انشالله همیشه تنت سلامت باشه . لبت خندون باشه . دلت شاد باشه جیبت پر پول باشه تو خونه صدای خنده هاتون بپیچه . همیشه خوشبخت باشین . به ارزوهای قشنگتون برسین الهی امین🤍

مبارکه عزیزم

میشه لطفا تایپیک آخر منم جواب بدین مهمه برام

تولدت مبارک روزای که پیش رو داری بهترین باشه برات

تولدت مبارک عزیزم انشالله به همه ی آرزوهات برسی😍😍❤️

سوال های مرتبط

مامان nehad مامان nehad ۴ سالگی
مامان nehad مامان nehad ۴ سالگی