۸ پاسخ

تولدت مبارک عزیزم 💚💚
اره شوهر منم صب اول صبحی میفرسه 🤣🤣🤣

شوهر من میگه من مال خودمم یادم نیست😄

تولدت مبارک عریزم ۱۲۰ ساله شی.
برا من کیکو پول میده تبریک هم میگه یکم رسمی تر ولی

تولد توام مبارک باشه عزیزمممم😍😍😍

من شهریور پارسال به معنای واقعی سورپرایز شدم شوهرم کارمنده اکثرا تو مناسبتا همون خودمو میبرد انتخاب میکردم اینبارم منتظر بودم روز تولدم بگه بریم بخریم یهو ده روز قبل با کادو و گل اومد خیلیم گریه کردم😂😂😂به مامان و داداشش گفته بود رفته بودن خریده بودن🥲

مبارکه عزیزم خیلی قشنگ گفته😍😍

نه اهل پیام و... نیست
حضوری تبریک می‌گه و کیک و....

شوهر من ۱۲ شب که شد میگه تولدت مبارک بوس میکنه
تا من نگم یادت نبود 😅😅😅😅
ینی ده دقیقه هم بگذره من تو قیافه میرم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان دختر ناازز🤗 مامان دختر ناازز🤗 ۵ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی