۷ پاسخ

بنظرم بهتره یه بار دیگه تکرار کنی فک میکنم اشتباهی شده ها
منم سر آزمایش قند اینجوری شدم دوباره تکرار کردم

سرکه سیب یه قاشق بریزتویه لیوان اب.

میگم نکنه اشتباه باشه ؟؟؟دوباره ازمایش بده .خودت زیاد چربی استفاده میکنی مگه؟

وزنتون چجوریه خیلی بالاس عزیزم نگران نباش حتما برو دکتر بهت قرص میده رژیم غذایی

قبلا هم سابقه ی چربی داشتین؟

وا خیلی زیاده

خیلی چربیتون بالاس

سوال های مرتبط

مامان nehad مامان nehad ۴ سالگی
مامان nehad مامان nehad ۴ سالگی