اصلا گیاهی نخوری
یه خانومی اومده بود ۳۸ هفته بهش گفته بودن بارهنگ و زعفرون بخور کمک میکنه زایمان کنی
جفتش جدا شده بود و بچه متاسفانه 😔😔
مامائه سرش دادو بیداد که داروی گیاهی سرخود نخورین
برو حموم انشاء الله تا شب زایمان میگنی
ببین آبجوش نبات درست کن عرق نعناع بریز توش بخور اگه درد کاذب باشه فروکش میکنه اگه درد زایمان باشه بیشتر میشه اونموقع سریع برو بیمارستان
همین پریودیع منظم
کیسه آب گرم بزار پشتت
کمپوت آناناس هم خیلی خوبه یکم روغن کرچک بریزی داخل باعث میشه دردات بیشتر بشه
بعد پیاده روی آروم در حد بیست دقیقه ای نیم ساعتی برید هر دفعه رازیانه میخورید
رازیانه دارید تو خونه با نبات دم کنید بخورید تا رحم باز بشه
میگیره یهو ول میکنه و دوباره ....
وای منم مثل تو
منم ازساعت ۱درد پریودی دارم منظم نیس کمرمو زیردلم میگیره ول میکنه انشاالله که ادامه دار باشه براجفتمون التماس دعا منم لایق باشم براهمه آبجیادعامیکنم♥🫠
ببین منظمه یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.