اولش دردش عین پریودی
مالکم انسالله زایمانکی راحتت دبه کچه هر نزاوی کم فکروخیال پکه🩷🩷🩷
درد پریودی که هی شدید میشه
کچه بزاتی خدا الان له فکرت دابوم کوتم دوروژه تاپیک ندیو هاتم چاوی له کم تاپیکت هات الان چونی باشی شکر
مث درد پریوده عزیزم اولش یه دقیقه یگیره ۵ دقیقه ول میکنه همینجوز که دهانه رحمت باز میشه تایم دردا ییشنر میشه مثلا ۴ دقیقه میگره ۱ دقیقه ول میکنه و که آخراش دیگه خیلی کم میشه تایم بین درداش و دردا زیاد میشه
منم دردمنمیگیره نمیدونم چرا فقط میگیره سفت میکنه ولی پشت همنی
هرچند دقیقه میگیره ول میکنه بچه سفت میکنه یا با ابریزش یا بدون اینا ولی دردش خیلی زیاده
هرکسک جورکە
اولش مث درد پریودی یه ذره بیشتر بعدش رفته رفته خیلی بیشتر میشه و زمان دردها کمتر میشه
دل درد و کمر درد شدید🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.