۲ پاسخ

اول لخته و ترشح موکوسی
بعد درد زیر کمر و شکم میگیره ول میکنه

من ترشح و اینچیزا نداشتم
اولش مثل پریود بود
بهد انقباضا بیشتر میشد نفس نمیتونستم بکشم

سوال های مرتبط

مامان کلوچه🍪👶🏻 مامان کلوچه🍪👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۶ ماهگی
مامان 💙امیر عباس💙 مامان 💙امیر عباس💙 ۳ ماهگی