من استا او ژانانم هیه
هیشه که به ژیر زگو پشتت داده عجمانت له هلدگره و چن ثانیه یی دروا
استا اوشو من له شیرینی خه و دا هیش به جرگو دلم دگیشت وخبر دهاتم
منیش استراحتی مطلقیان بو داناوم ژانیشم هیه
اگه مثلا ده دقیقه گرفت ده دقیقه ول کرد ساعتاش منظم بود دردات شروع شده اگه م منظم نبود دردات شروع نشده
من اونموقع ک درد داشتم یه درد عجیبیی میومد و میرفت یعنی ی جوری ک کمرم انگار داره نصف میشه زیر شکم و به درد پریودی خیلی بد میاد و میره فاصله زمانیش دقیقه یعنی فک کن هر ده دقیقه یه بار هر پنج دقیقه یه بار فاصله هاش هی کمتر و کمتر میشه
دلم می خواد زود نرم بیمارستان بیشتر دردامو تو خونه بکشم دهانه رحم هفت سانت اینا باز بشه برم بیمارستان که زود دنیا بیاد
منم از ساعت 6تاحالا یه دردی میگیره و ول میکنه و زیاد نیست قابل تحمله منتظرم ببینم ادامه پیدا میکنه یانه اگه ادامه دار باشه وشدید بشه درد زایمان هست
درد پریودی زیرشکم وگودی کمر میگیره و ول میکنه
میگن درد خیلی شدید باشع بگیره ول کنه درد زایمانیه🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.